Czy jesteś ustawiony na wygraną?

Czy jesteś ustalony na wygraną? Rozwój praktyki kosmetycznej wynika spośród jasności, skupienia, dyscypliny natomiast odwagi, by zobaczyć, gdzie są problemy tudzież przywrócić do równowagi je.

Dlaczego? Ponieważ nie można zaradzić tego, czego się nie wie. Nie możesz podobnie karmić http://www.foit.pl głowy w piasek oraz robić tego, co zawżdy robiłeś, dlatego że zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest tędy brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię odkąd większej liczby pacjentów tudzież zysków? Czy wiesz, azaliż na odwrót zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż to jest to, azali jest byt innego, że jest uszkodzony, iż nie wiesz o czy też nie wcześniejszy skłonne do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, tak aby skupić się na tym, co jest najważniejsze dla Twojej praktyki a Twoich przychodów, aby rosły.

Wystarczy kontrować „tak” czy też „nie” na poniższe pytania, żeby sprawdzić, bądź jesteś ustawiony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dziś na kanałach multimedialnych natomiast chcą informacji w taki sposób, w który chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą próbować Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą spozierać Twoje zdjęcia natomiast filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl obserwować Twój tany na TikTok – żartując, toż wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą pogrzebać Twoją stronę internetową z dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz wobec tego strategii tworzenia zaś dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, gdzie mogą znajdować się potencjalni pacjenci, aby wyciągnąć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o mrowie wewnątrz drogie, iżby naklejać plakat dzisiaj tudzież nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą stanowić niedokładne, jak dowiadujemy się:

Recepcjonista w życiu nie zapytał dzwoniącego, w jaki tryb dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze danie rozwijane zarzewie skierowania, bo architektura komputerowy nie pozwolił jej ciągnąć bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste pole na formularzu przyjęcia pacjenta tudzież pies z kulawą nogą go nie zapytał
Lub pacjent powiedział „internet”, podczas gdy zapytany z wykorzystaniem telefon, jednakże potem, kiedy odwiedza http://www.zdancewicz.pl i staje się w wyższym stopniu komfortowe, ona otwiera się, iż w samej rzeczy owo był przyjaciel, który skierował ją owszem białogłowa googled ciebie, poszedł do witryny, a potem IG sprawdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie śledzić na internetowych prowadzi, bowiem są one nadmiernie zajęci względnie nie sądzę, że są one dobrej jakości prowadzi, wskutek tego po co wracać sobie głowę
Lub niektórzy pracownicy praktyki próbować dni w przyszłości natomiast do tego czasu ołowiu wzrosła zimna lub ich konkurenci aktualnie osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę w charakterze naczelny ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, tedy wypada systemu, tak aby skoczyć na tych przewodów natychmiast, podczas gdy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne prawdopodobny chory ma spośród praktyką jest brane zbyt trochę w większości praktyk. Pamiętaj, iż nowi pacjenci przenigdy nie zamierzają się z Tobą spotkać, jeśliby nie mogą ominąć recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, iżby znajdować się postrzegane jak najlepsze, mimo to nie na tak wiele na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, ewentualny chory sprawdził swoją stronę internetową natomiast jest podekscytowany, żeby scalić się z tobą, jakkolwiek potem zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli dochrapać się automatyczną sekretarkę ewentualnie irytujące drzewo telefoniczne ewentualnie gnuśny recepcjonista, kto nie przeszkadza spojenie spośród rozmówcą.

Mój zespół natomiast ja robimy mystery shopping odkąd powyżej 20 lat a oto, co wiem na pewno… KAŻDA biegłość być może posłużyć się spośród http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I lecz dlatego, iż przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą egzystować monitorowane, skrypty muszą egzystować przestrzegane natomiast zadłużenia musi znajdować się w miejscu, toteż everyman telefon jest obsługiwany profesjonalnie.