Jak pozyskać potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki prawdopodobnie istnieć frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, pieniądze i wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl dzięki drzwi, atoli zbyt wielu spośród nich nie zarezerwować spośród jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy to konkurencja? Czy to twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży za pośrednictwem 20 lat a pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, gwoli którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, że możesz ów przeciwność wcale bez trudu poprawić, ażeby zwiększyć osobisty współczynnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co ano no tak kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia zaś miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, iż chcą zostać konkurencyjni na rynku, wyglądać lepiej teraz, jak są nowo upieczonymi singlami, wybierają się na zjazd klasowy oraz chcą wzbudzić wrogość obok starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój pacjent kosmetyczny chce przeczuwać się lepiej – kropka! Wierzą, że przewyższający aparycja sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą nic bardziej błędnego odkryć odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami natomiast rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz w sam raz wynik, blisko minimalnym bólu zaś dyskomforcie, i że jego bytowanie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się w związku z tym uczuciami. Pacjent schludny chce się snuć domysły wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, charakterystyczny tudzież szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na nim jako na osobie natomiast iż dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani z życzliwością zaś szacunkiem i, bezpośrednio mówiąc, o ile nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć odkąd Ciebie oraz Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą do Twojego konkurenta, kto potraktuje ich lepiej, oraz oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się identyfikować spośród Tobą i Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż przypuszczalny pacjent poczuje się dobrze, bieżący natomiast komfortowy, i oraz zrozumienie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od czasu budowania rapportu w trakcie pierwszej negocjacje telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, aby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, wprawiony zaś przeszkolony w używaniu tonu głosu natomiast strategicznych skryptów, żeby „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji spośród Tobą.

W przeciwnym razie, jeżeli nie przypuszczalnie http://www.suchcicki.pl przejść dzięki recepcjonistę, w życiu nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się nasamprzód przedstawić, a z kolei przyuczyć się imienia dzwoniącego, żeby mogła go szaleć z wykorzystaniem skończony Chronos trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi zaś sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi znajdować się oraz wprawny w zadawaniu konkretnych pytań a uzyskanie odpowiedzi odkąd rozmówcy, który przenosi je aż do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich podczas gdy procedura, którą są zainteresowani, a od tego czasu zapewnienie ich, że jest to nadzwyczaj popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich z większym natężeniem swobodnie.

Twój recepcjonista musi egzystować oraz biegły w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu ofiarować go do nich.

Na przykład, dysponować recepcjonista konwersji wcześnie, oferując opcja dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w przyszłości dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą aż do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt multum czasu pomiędzy tym, kiedy dyskutant dotarł do Ciebie, zaś tym gdy prawdopodobnie Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą bez trudu trwać nadal modus swoich konkurentów, którzy mogą umieścić harmonogram rozmówcy lepiej albo pogadać spośród przyjaciółmi, którzy mówią im z niego zaś właściwie dalej.

Wypełnij ten okres opóźnienia natomiast utrzymywać się w kontakcie z potencjalnym pacjentem aż do budowania zaufania, na przestrzeni kiedy oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, gdzie „kapie” informacji do nich tak, iż są podekscytowani o pokazując się natknąć się się z tobą osobiście.

Na przykład, podczas gdy lecz wciąż zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą albo cyfrowo poważny paczka informacyjny dla pacjentów, jaki zawiera list od Ciebie natomiast odręczny adnotacja od momentu koordynatora pacjentów, który cieszy się na spotkanie z nimi. Dołącz konkretne informacje na rzecz procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje tudzież zdjęcie, biografię biura tudzież personelu, zasady oraz wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem aż do swojego kanału YouTube, żeby mogli „zobaczyć” cię w charakterze autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje oraz świadectwo z pracy od momentu innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami aż do konta Instagram, by dojrzeć zanim / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyniuchać się tak, w pewnej mierze nuże Cię poznał i pozycjonuje Cię w charakterze eksperta. W ów modus pojawiają się one w dużym stopniu z większym natężeniem gotowy, żeby oznajmić „tak” aż do Ciebie.