Praktyki od momentu dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good to Great” Jima Collinsa.

Jest to pozycja bibliograficzna o zarządzaniu, która wyjaśnia, dlaczego niektóre firmy dokonują skoku od dobrego do wielkiego… i inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, jednak jest pewien rozdział, kto jest naprawdę apropos naszej branży, że chciałem się nim spośród wami podzielić oraz nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, tymczasem oto jego sedno:

Dobre do wielkich transformacji raz za razem wyglądają gdy dramatyczne wydarzenia w celu tych, którzy obserwują z zewnątrz, aliści są rzeczywiście organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają z wykorzystaniem długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej albo szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre tudzież wielkie firmy podążały wewnątrz przewidywalnym wzorcem budowania natomiast przebijania się, kto wymaga wysiłku, żeby się rozkręcić, podczas gdy ciężkie koło zamachowe; tymczasem jak w tej chwili się rozkręci, nabiera rozpędu tudzież trafia w artykuł przełomowy, który staje się nie aż do zatrzymania i przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większa część firm działa podług innego schematu… pęk zagłady.

Zamiast kumulować impet, starają się pominąć proces budowania zaś w tym momencie przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, natomiast krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, gdyż nie udaje im się utrzymać spójnego kierunku, skutkiem tego próbują innej krótkoterminowej taktyki, iżby uzyskać natychmiastowe rezultaty i z większym natężeniem rozczarowujące wyniki zdarzają się w celu dalszego rozczarowania, i aktualnie są w pętli zagłady oraz zmierzają do katastrofy.

To samo dzieje się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne czy też przeciętne staż gonią za krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, finanse natomiast zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być prawdopodobnie jest to biznes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, względnie katalogów, ewentualnie mediów społecznościowych.

Próbują czegoś z wykorzystaniem łysek lub dwa, nie podoba się wyniki, dlatego skaczą z tego aż do innej strategii obiecując egzystować świętym Graalem.

Ale w żadnym wypadku nie pozostają wcale długo, żeby utrzymywać się jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest z doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta veto pacjenta kosmetycznego, który byłby zasługujący 10x ich początkowej inwestycji, o ile umieścić mapa w miejscu, żeby je pielęgnować, tym samym słowo w słowo stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi doświadczenie odnosząca sukcesy, tak aby wichrzyć się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji oraz utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy i siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki tudzież dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie i NIE zmieniają kierunku gwoli krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które permanentnie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani tudzież w największym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; potem określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych aż do nich. Wiążą się, kształcą i budują ufność spośród tym pacjentem nim spotkaniem spośród nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od czasu pierwszego telefonu, który wykonują, żeby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji zaś dalszych działań. Dają pacjentowi badanie WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, tak aby powrócić, recenzja, odnoszą się a udostępniać na własnych platformach społecznych, stąd inni potencjalni pacjenci odkrywają cię tudzież ukończyć dzięki swoje procesy, a oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się oraz akcji na społecznych z tej przyczyny więcej pacjentów dokonać owo samo a w samej rzeczy nadal zaś ano dalej.

Więc w tej chwili masz tok i schemat, który buduje rozpęd, ergo masz bezwzględny rzeczka pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To wcale nie było ważniejsze niż teraz, tak aby Twoja wprawa działa podczas gdy przyzwoicie naoliwiona maszyna, która przypadkiem przeżyć burze konkurencji i COVID a lada co innego przychodzi na lokalny sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeżeli mógłbyś posłużyć się spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję spośród chirurgami plastycznymi od 20 lat oraz mogę zaoszczędzić Ci mnóstwo czasu, pieniędzy natomiast kłopotów.