Stres humoreska jeden w pracy chirurga plastycznego

Nie ma znaczenia, azaliż jesteś w praktyce 5 lat względnie 20 lat … Stres nr 1 jako chirurg plastyczny jest znalezienie solidnego kanału przyciągania pacjentów, na którym można polegać, aby sprowadzić nowych pacjentów.
Nic innego nie ma znaczenia. Nie http://www.cwikowski.pl twoje nowe biuro, nowy laser, azali pozorny koordynator.

Jeśli nie masz pacjentów kosmetycznych mówiąc nie inaczej aż do Ciebie oraz dając ci pieniądze, jesteś w tarapatach.

Pomyśl o pacjentach kosmetycznych kiedy o tlenie. Kiedy masz nieugięty dopływ pacjentów kosmetycznych, którzy mówią „tak”, oddychasz z łatwością.

W przeciwnym razie, oddychanie jest odcięte zaś nie przeżyjesz długo.

A to przenigdy się nie kończy. Niepokój. Nawet jeśliby masz zarezerwowane terminy, bądź nie czekasz, aż spadnie inny but?

Studnia była na wyczerpaniu, tudzież w tym momencie jest sucha.

Z DRUGIEJ STRONY…

Kiedy masz pewny system przyciągania pacjentów na miejscu, oddychasz spokojnie.

Jeśli Twój architektura składa się spośród wydawania tysięcy dolarów każdego miesiąca na reklamę, owo jest owo http://www.drazyk.pl część planu, pomimo tego nie cały plan.

Łatwiejszym sposobem jest pozwolenie istniejącym pacjentom, tak aby przynieśli Ci nowych pacjentów, w twórczy sposób.

To nie wprost przeciwnie wysoce zmniejsza wydatki na reklamę nowych pacjentów, wszak również zwiększa retencji pacjentów, co jest niesłychanie dobrą rzeczą.

Dlaczego?

Ponieważ poleceni pacjenci mają starszy rangą współczynnik konwersji aniżeli „obcy pacjenci internetowi”. Poleceni pacjenci wydają również więcej na transakcję i są bardziej skłonni aż do powrotu, tym samym ich wartość w całym okresie życia jest daleko większa http://www.pietrusiewicz.pl.

To sprawia, że programy polecania pacjentów są w najwyższym stopniu opłacalną a lukratywną strategią marketingową, jaką Twoja rutyna może zastosować.

Przy okazji, możesz się co niemiara nauczyć patrząc na to, jak inne branże wykorzystują programy poleceń aż do rozwoju swoich firm. Oto nieco z nich:

1. PayPal. Oni dokładnie rozdawał darmowe pieniądze, zaś owo działało pięknie dla nich. I owo było zanim social media!
2. Airbnb. Pojedynczy eksploatator w Chinach doprowadził do tysięcy zapisów oraz setek rezerwacji w ciągu jednego miesiąca.
3. Uber. Mieli wyjątkową opcja prowadzenia wielu programów polecających za jednym zamachem – także w celu użytkowników, kiedy natomiast http://www.ograbek.pl dla kierowców.
4. $1,000 podobnie jak gwoli zwolennika podczas gdy tudzież przyjaciela, z absolutnie niezłą listą gwiazd!
5. Amazon Prime. Prawdopodobnie jakiś spośród najbardziej usilnie wykorzystywanych programów poleceń w ostatnim czasie.
6. Kiedy pierwsza strona Internetu decyduje się pobudzić oprogramowanie polecający, należałoby się temu przyjrzeć.

Oczywiście, nie zamierzasz wynagradzać gotówką w ciągu skierowania pacjentów ze względu na kwestie podziału opłat, jakkolwiek nie jest to powód, tak aby zamknąć swój umysłowość do programu polecającego.

Może nie wolno wynagradzać w ciągu skierowania bezpośrednio, kiedy inne firmy mogą, przecież na http://www.frymus.pl niechybnie wolno kształtować swoją praktykę strategicznie oraz etycznie, toteż wypada dysponować kategoryczny umysł.

Program poleceń jest celowym, systematycznym sposobem zachęcania pacjentów aż do polecania cię innym.

Ale nie możesz „mieć nadziei”, że Twoi obecni pacjenci będą rozsiewać o Tobie.

Pomiędzy ich gorączkowym harmonogramem pracy oraz niekończącą się listą obowiązków społecznych a rodzinnych, Twoja podejście marketingowa jest ostatnią rzeczą, o której myślą.

Musisz w następstwie tego sprawić, iżby to oni o niej pomyśleli natomiast sprawić, iżby bieg polecania był dla nich kiedy najłatwiejszy, wskutek czemu Twoi lojalni pacjenci staną się największymi zwolennikami Twojej marki.

CO DECYDUJE O DOBRYM PROGRAMIE POLECEŃ?

Aby oprogramowanie poleceń miał praktyczny prestiż na rozbudowa Twojego gabinetu kosmetycznego, muszą znajdować się następujące kluczowe elementy:

– Łatwy aż do zrozumienia w celu pacjentów
– Prosty w obsłudze gwoli personelu
– Zniewalający, mimo to opłacalny
– Łatwy do śledzenia wyników
– Zabawny zaś skupiony na pacjentach, natomiast nie na Tobie